xoves, 11 de xaneiro de 2018

Expresionismo e cine negro

Unha boa parte dos técnicos, artistas e directores do cinema expresionista alemán tiveron que emigrar do seu pais co trunfo de Hitler e o nazismo a partires de 1933. O pais escollido foi EEUU e Hollywood o seu lugar de traballo. Moitas das técnicas e invenciones narrativas do gran cine alemán integráronse no sistema de representación (mainstream) de Hollywood, nomeadamente nalgúns dos seus xéneros cinematográficos como o cinema negro ou thriller. Nestes catro clips breves producidos pola plataforma Filmin, poderedes comprobalo coa comparativa de "M, el vampiro de Dusseldorf" (1931) e "Mientras Nueva York duerme" (1956) de Fritz Lang, .
CÁPSULA #16 - Del expresionismo alemán al cine negro I from Ariel Fernández Verba on Vimeo.

"El último" (F.W.Murnau, 1924) e "La senda tenebrosa" (Delmer Davis, 1947)
CÁPSULA #17 - Del expresionismo alemán al cine negro II from Ariel Fernández Verba on Vimeo.

El gabinete del Doctor Caligari" (Robert Wiene, 1919) e "La dama de Shanghái" (Orson Welles, 1947)
CÁPSULA #18 - Del expresionismo alemán al cine negro III from Ariel Fernández Verba on Vimeo.


"Metrópolis" (Fritz Lang, 1927) e "La ciudad desnuda" (Jules Dassin, 1948)
CÁPSULA #19 - Del expresionismo alemán al cine negro IV from Ariel Fernández Verba on Vimeo.

Ningún comentario:

Publicar un comentario