luns, 2 de outubro de 2017

Coda - Cortometraxe de "Alan Holly"


Ola a todos, son Andrea Seoane e pásome por aquí para deixar unha pequeña das moitas aportacións que teño pensado publicar neste blog da clase, porque declárome moi fan das animacións, peliculas, series,... en xeral todo o contido audiovisual, e síntome moi agradecida cando me dan a coñecer algunha cousa que descoñecía, deste xeito, quero compartir con vós isto. O que os vou mostrar tratase dunha animación que descubrín ai moito tempo (un ano ou así), onde a música, a ilustración e o diálogo fusiónanse dunha maneira perfecta. A primeira vez que a vín desmontoume o "ser" por completo e vinme obligada a volvela a ver unha e outra vez, porque fascinoume moitísmo, e aún aínda de hoxe a vexo e sígueme gustando.

Esta animación os fará reflexionar sobre as vosas vidas, e os abrira os ollos a todos aqueles que malgastan o tempo creendo que este nunca se agotara e logo cando imos morrer decatámonos do corta que foi a vida e o rápido que pasou o tempo que desperdiciamos, porque quizáis queras disfrutar da vida cando sexa demasiado tarde.Este video esta cheo de connotacións, asi que estar moi pendentes para exprimilo e sacar a vosa propia conclusión, eu xa teño a miña, asi que espero que os guste e sintades o mismo que sentin eu.( Atópase subtitulado por si alguen ten dificultades co inglés)


Unha aperta :)





Ningún comentario:

Publicar un comentario